Jaaroverzicht 2019 van www.sknwk.nl (april)

Nu het jaar 2019 er bijna opzit, willen we toch nog even terug kijken naar het afgelopen jaar. Dit doen we d.m.v. in de laatste weken van dit jaar het jaar 2019 ‘samen te vatten’ met berichten die op de website stonden. Uiteraard gebeurde er veel meer (wilt u alles zien, kunt u via nieuwsarchief alles terugkijken). Vandaag april.

3 april:

Omoda is nieuwe sponsor van scorebord bij hoofdveld S.K.N.W.K.

Al sinds eind jaren ’90 staat er bij ons hoofdveld een scorebord. Inmiddels is er weer een nieuwe sponsor en wel Omoda. Sinds vandaag hangen er aan de voor- en achterzijde reclameborden van Omoda. Vanaf deze plaats uiteraard hartelijk dank aan deze sponsor. Ook een woordje van dank aan de mannen van de Onderhoudscommissie die de reclame-uitingen vandaag op het scorebord hebben bevestigd. Het ziet er keurig uit !!

Voor meer informatie over Omoda kunt u terecht op de website www.omoda.nl

6 april:

Doelman Kenneth Boogerd volgend seizoen naar Bruse Boys

Eerste doelman Kenneth Boogerd heeft deze week laten weten dat hij volgend seizoen, 2019-2020, zal vertrekken naar Bruse Boys. Een fikse aderlating voor de blauw/zwarten dat na het vertrek vorig jaar van 1e keeper Mike Bakker naar M.Z.C. ’11 in Kenneth een meer dan prima vervanger had. Echter ook hij heeft dus besloten een stapje hoger te willen doen. Zodoende zal S.K.N.W.K. dus opzoek moeten naar een nieuwe keeper volgend seizoen voor de 1e selectie.

Vanaf deze plaats willen we Kenneth alvast heel veel succes wensen volgend seizoen bij Bruse Boys.

7 april:

S.K.N.W.K. 3 inmiddels een echte ‘Kelderklasser’

Voor S.K.N.W.K. 3 lijkt het seizoen als een nachtkaars uit te gaan. Met nog 4 wedstrijden te spelen bezetten ze inmiddels de één na laatste plaats in de reserve 5e klas 01 K.N.V.B. Zuid 1. Gisteren verloren de blauw/zwarten met 4-1 van Bruse Boys 4. Dat was na de nederlagen tegen Colijnsplaatse Boys 3 (4-1), Duiveland 3 (0-1) en Z.S.C. ’62 3 (2-1) al weer de 4e nederlaag op een rij.

Hopelijk kunnen ze de vier laatste wedstrijden nog eens het zoet der overwinning proeven en dus nog wat punten aan het schamele totaal toevoegen, want anders kunnen we niet anders concluderen dan dat S.K.N.W.K. 3 dit seizoen een echte ‘Kelderklasser’ is. Immers lager dan dit is er niet……..

De stand is op dit moment als volgt:

11 april:

Vijfde aanmelding voor 8e editie Mini Bedrijventoernooi S.K.N.W.K. (vrijdag 7 juni a.s.)

Op vrijdag 7 juni 2019, wordt bij S.K.N.W.K. voor de 8e keer het Mini Bedrijventoernooi georganiseerd. Het is net als tijdens de voorgaande edities de bedoeling om om 19:00 uur starten met de wedstrijden. Omstreeks 21:00 uur zal bekend zijn welke teams de diverse poules hebben gewonnen en de bekers in ontvangst mogen nemen.

Na afloop van het toernooi is er in onze kantine en hopelijk vanwege de weersomstandigheden ook op het dakterras nog voldoende tijd voor nabespreking van het toernooi onder het genot van een hapje en een drankje. Uiteraard is publiek ook van harte welkom.

Inmiddels zijn al onze sponsoren persoonlijk uitgenodigd om samen met hun medewerk(st)ers en/of familie een leuk potje voetbal te spelen tegen collega en potentiële sponsors van S.K.N.W.K. De wedstrijden worden op een half veld gespeeld, met 6 veldspelers en een doelman. De wedstrijden duren 20 minuten.

U kunt zich aanmelden per e-mail via sponsorzaken@sknwk.nl. Hier kunt u ook terecht voor vragen/opmerkingen. Er in plaats voor 16 teams !!

We hopen u allen weer te mogen verwelkomen op sportpark ‘Het Springer’.

Inmiddels hebben de volgende teams zich al aangemeld.

De deelnemende teams tot nu toe zijn:

1. Team Vivars
  2. Quality Time
  3. Intersport
  4. Amilco Sports
  5. Lankor Hoveniers

13 april:

Omroep Zeeland Sport – Filmpje Duiveland 1 – S.K.N.W.K. 1

Bron: https://www.facebook.com/omroepzeelandsport

Vanmiddag werd S.V. Duiveland de eerste Zeeuwse voetbalkampioen van dit seizoen. Door twee goals van topschutter Joran Maliepaard werd S.K.N.W.K. nipt met 2-1 verslagen.

14 april:

S.K.N.W.K. 2 ook volgend seizoen actief in de reserve 3e klasse

Vorige week was er nog even verbazing toen ‘bleek’ dat rode lantaarndrager FC De Westhoek 2 zo maar met 5-0 had gewonnen van De Meeuwen 3. Echter in de loop van de week werd bekend dat de uitslag verkeerd was ingevoerd en dat het 5-0 moest zijn voor De Meeuwen. Door dit resultaat was S.K.N.W.K. 2 voor dit weekend al weer verzekerd van nog een seizoen in de reserve 3e klasse. En dat is dus sneller gerealiseerd dan vorig seizoen toen pas aan het slot van de competitie bekend was dat de blauw/zwarten ook dit seizoen zouden acteren in de reserve 3e klasse.

Gisteren speelde S.K.N.W.K 2 met 4-4 gelijk tegen Walcheren 3. Hierdoor hebben ze na 16 wedstrijden 18 punten en staan ze op een 8e plaats. Echter is het spannend rondom deze 8e positie. Immers de nummer 9 Veere 2 heeft evenveel punten en nummer 10 M.Z.C. ’11 3 heeft 2 puntjes minder dan S.K.N.W.K.. Nummer 11 en laatst FC De Westhoek is met 2 punten uit 17 duels inmiddels gedegradeerd.

Ook kan er absoluut nog naar boven worden gekeken, want nummer 4 De Meeuwen 3 heeft één wedstrijd meer gespeeld dan S.K.N.W.K. 2 en ‘maar’ 5 punten meer. De ploegen tussen positie 4 en 8 staan ook nog in de buurt van ‘ut twidduh’ en zijn dus in principe nog te achterhalen.

De stand is op dit moment als volgt:

Het restantprogramma voor S.K.N.W.K. 2 is nog als volgt:

Zaterdag 4 mei 2019:

S.K.N.W.K. 2 – M.Z.C. ’11 3 12:30 uur

Zaterdag 11 mei 2019:

Veere 2 – S.K.N.W.K. 2 12:30 uur

Zaterdag 18 mei 2019:

Duiveland 2 – S.K.N.W.K. 2 14:30 uur

Zaterdag 25 mei 2019:

S.K.N.W.K. 2 – G.P.C. Vlissingen 2 12:30 uur

Met dit programma lijkt S.K.N.W.K. 2 ook nog zo maar de titelrace te kunnen beïnvloeden. Immers de huidige nummer 1 en 2, Duiveland 2 en G.P.C. Vlissingen 2 zijn de laatste twee tegenstanders van S.K.N.W.K. 2 in de competitie.

15 april:

S.K.N.W.K. JO19-1 speler Chris Schoneman debuteert in S.K.N.W.K. 1

Afgelopen zaterdag speelde S.K.N.W.K. 1 de derby in Oosterland tegen Duiveland 1. Zoals inmiddels wel bekend is, eindigde deze wedstrijd in een 2-1 overwinning voor de thuisploeg en is Duiveland 1 dus kampioen. Maar een zeer jeugdig S.K.N.W.K. kan terug kijken op een prima optreden en had met een beetje meer geluk zelfs op meer kunnen en mogen rekenen in dit duel.

Chris Schoneman krijgt de laatste instructies van trainer/coach Ralph Zegers. Op de voorste rij van de tribune een deel van zijn teamgenoten van S.K.N.W.K. JO19-1

In deze wedstrijd bij S.K.N.W.K. diverse spelers van JO19-1 en zelfs JO17-1 in de basis. En de jeugd liet zien dat het met de toekomst bij de blauw/zwarten wel goed zit. Er was zelfs ook nog een debutant, want JO19-1 speler Chris Schoneman mocht een kwartier voor het einde van het duel nog invallen en zodoende dus zijn officiële competitiedebuut maken in het 1e elftal.

Chris Schoneman (links) kijkt toe wat zijn teamgenoot van JO19-1 Tim v/d Cingel gaat doen met de bal

17 april:

S.K.N.W.K. support Ajax in de kantine tijdens kwartfinale Champions League

Gisteren, dinsdag 16 april 2019, schreef Ajax weer eens historie. Voor het eerst in 22 jaar plaatst het zich voor de halve finale van de Champions League. Ze deden dit door het uitduel in Turijn tegen Juventus met 1-2 te winnen. Hulde !!

Bij S.K.N.W.K. werd dit duel gisteren in de kantine op groot beeldscherm bekeken. Veel spelers van de 1e en 2e selectie waren na afloop van hun training naar boven gekomen om dit heroïsche gevecht te aanschouwen. Dank vanaf deze plaats aan de organisatie, Christian van Vossen en aan Maurice Pollemans voor de overheerlijke kippenvleugeltjes en broodjes bockworst !!

19 april:

Weer een nieuwe banner op onze website !!

Opnieuw hebben we een nieuwe banner kunnen plaatsen op onze website. Deze keer van Kloet Bouw.

KLOET Bouw & Begeleiding

Namens S.K.N.W.K. willen we de nieuwe website-sponsor hartelijk danken voor de toegezegde steun.

19 april:

Finalisten penaltybokaal Schouwen-Duiveland namens S.K.N.W.K. zijn bekend

Gisterenavond, donderdag 18 april 2019, zijn voor de spelertjes van JO9-1, JO11-1, JO12-1 en JO13-1 de finales gehouden op sportpark ‘Het Springer’ voor de Penaltybokaal Schouwen-Duiveland. De afgelopen weken zijn er op de trainingen of na afloop van de wedstrijden al voorrondes geweest per team en nu moest gestreden worden welke JO9-speler, JO11-speler en JO12/JO13-speler (teams waren samengevoegd, omdat er bij de finales geen aparte JO12-categorie is) namens S.K.N.W.K. mee mogen doen aan de finale. De finale wordt deze keer gehouden bij M.Z.C. ’11 en wel op woensdag 22 mei 2019.

Om 19:00 uur werden de penalty’s genomen op de jeugdkeepers Daan v/d Cingel (JO19-1) en Jasper van Tilburg (JO17-1). Uiteindelijk waren Dave de Gast (JO9-1), Jurian Otte (JO11-1) en Dani van Vliet (JO12-1/JO13-1) de winnaars. Zij mogen dus naar de finale. Vanaf deze plaats willen we hen van harte feliciteren en uiteraard heel veel succes wensen bij de finale.

Nog een dankwoord aan Robert-Jan van Dijke en Gerard Olijhoek voor de organisatie en natuurlijk aan de keepers Daan en Jasper die het de penaltynemers zeker niet makkelijk hebben gemaakt. En uiteraard ook een dankwoordje aan alle supporters en de overige deelnemers en Ramon v/d Zande voor het maken van de foto’s.

Bekijk meer foto’s van vanavond elders op de site in Het Fotoboek !!

20 april:

S.K.N.W.K. inmiddels ruim 10 jaar actief op Twitter

S.K.N.W.K. is al een weer een tijdje zeer actief via Twitter. Inmiddels ruimt 10 jaar (om precies te zijn was 17 maart 2019 het 10 jarig jubileum) !! Het aantal volgers van ons Twitter-account blijft nog steeds groeien. Inmiddels hebben we bijna 1100 volgers !!

Wil jij nog meer op de hoogte blijven van S.K.N.W.K., volg de blauw/zwarten dan ook via twitter!! Klik hier

21 april:

S.K.N.W.K. JO19-1 vindt Waterloo in halve finale bekertoernooi na nederlaag tegen De Meeuwen JO19-1 (0-2)

Een spannende dag gisteren voor ‘de mannen’ van S.K.N.W.K. JO19-1. Voor hen stond immers op 11:15 uur de halve finale op het programma tegen De Meeuwen JO19-1. Net allemaal wat meer spanning op ‘de koppies’. Ze waren er zeker goed mee bezig, want op eigen initiatief werd al om 09:00 uur verzameld. De aftrap was om 11:15 uur.

Een uur voor de aftrap stonden ze al op het veld. Inmiddels was ook de tegenstander uit Zoutelande gearriveerd. Na een goede warming-up nog even terug naar de kleedkamers en rond 11:15 uur werd verzameld onder het dakterras. Als echte profs werd onder het geluid van een opkomstmuziek gezamenlijk het veld betreden. Enkele fanatieke S.K.N.W.K.-ers van het 1e en 2e elftal hadden zelfs nog gezorgd voor fakkels en vuurwerk !!

Tijdens de wedstrijd bleek al snel dat de tegenstander net wat slimmer en beter was dan de blauw/zwarten. S.K.N.W.K. gokte op de counter, maar met name de prima meevoetballende doelman van de groen/witten had goed kijk op de diepe ballen. De Meeuwen kwam dan ook terecht op voorsprong. De Nieuwerkerkers gokten op een uitval, maar de ruststand bleef 0-1.

In de 2e helft eigenlijk hetzelfde spelbeeld. Halverwege de 2e helft werd het ook nog 0-2. S.K.N.W.K. ging gelijk risico nemen en achterin 1 op 1 spelen. Ze kregen nu wat grotere kansen, maar het vizier stond net niet scherp. Aan de andere kant was het ook oppassen voor tegenstoten waarbij de gasten ook nog behoorlijk gevaarlijk werden.

Iets na 13:00 uur was het de prima leidende scheidsrechter Cees Dalebout die floot voor het eindsignaal. S.K.N.W.K. JO19-1 had geknokt voor wat het waard was, maar moest uiteindelijk toch haar meerdere erkennen in De Meeuwen. Zij plaatsen zich voor de finale van het bekertoernooi en treffen hierin W.I.K. ’57 JO19-1.

Vanaf deze plaats de felicitaties aan De Meeuwen JO19-1 en succes in de finale !!

Remco v/d Berge scoort na ruim 2 jaar weer competitiedoelpunt voor S.K.N.W.K. 1

Gisteren, zaterdag 20 april 2019, speelde S.K.N.W.K. 1 op het eigen sportpark ‘Het Springer’ de competitiewedstrijd tegen Waarde 1. Het werd een zeer doelpuntrijk duel, want na 2 x 45 minuten voetballen, stond uiteindelijk 4-4 op het scorebord. De 3-2 kwam gisteren van de voet van Remco v/d Berge. Op zich niets bijzonders zou je denken. Ware het niet dat het voor Remco na ruim 2 jaar pas weer een competitiedoelpunt was in het blauw/zwart.

In het seizoen 2016-2017, toen S.K.N.W.K. 1 nog actief was in de 3e klas, scoorde V/d Berge op zaterdag 11 maart 2017 in de met 2-1 gewonnen wedstrijd tegen De Fendert 1. Uiteindelijk zou S.K.N.W.K. dat seizoen degraderen naar de 4e klas. Dit blijkt dus zijn laatste competitiedoelpunt te zijn geweest.

Mede door lang blessureleed vorig seizoen wist Remco tijdens het seizoen 2017-2018 geen enkel doelpunt te maken. Ook dit seizoen liet hij lang op zich wachten (wat doelpunten betreft dan, want hij is/was regelmatig betrokken bij Nieuwerkerkse treffers met een (voor)assist). Tot gisteren dus, want toen wist hij eindelijk weer te scoren. Vandaar ook de grote vreugde bij hem en zijn ploeggenoten.

Hopelijk is hij hiermee ‘los’ en kan hij de komende duels van S.K.N.W.K. 1 het net nog een paar keer laten bollen !!??

Sfeerimpressie S.K.N.W.K. van zaterdag 20 april 2019

Gisteren, zaterdag 20 april 2019, was er een inhaalprogramma (er kwamen slechts 3 S.K.N.W.K.-teams in actie). Toch gebeurde er ook nu weer voldoende op en rond sportpark ‘Het Springer’ (er waren deze keer geen uitwedstrijden van de S.K.N.W.K.-teams).

Hieronder een sfeerimpressie van zaterdag 20 april middels wat foto’s:

Op een zonnig sportpark ‘Het Springer’ werd het spits afgebeten door S.K.N.W.K. JO7-1 in hun oefenwedstrijdje tegen Bruse Boys JO7-1

Het werd uiteindelijk 5-9 in het voordeel van de gasten uit Bruinisse

Hugo Boere wist zijn allereerste doelpunt te scoren ?

Voor S.K.N.W.K. JO19-1 stond de halve finale van het bekertoernooi op het programma. Ze stonden al vroeg op het veld voor de warming-up

Tegenstander van de blauw/zwarten was De Meeuwen JO19-1

Bij de opkomst van beide teams was er zelfs vuurwerk

Scheidsrechter was Cees Dalebout

Uiteindelijk wonnen De Meeuwen met 0-2 en plaatsen zij zich voor de finale

Met name de doelman van De Meeuwen bleek een (te) grote sta-in-de-weg

Na het laatste fluitsignaal was er uiteraard de teleurstelling

De stemmen voor S.K.N.W.K. 2 voor De Wedstrijd Van Je Leven lopen lekker op

S.K.N.W.K. 1 speelde ‘s middags de thuiswedstrijd tegen Waarde 1

Pupil van de Week was Jesse Stouten

S.K.N.W.K. 1 begon zeer zwak en stond al snel op een 0-2 achterstand

Maar door twee treffers van Jarno van Nieuwenhuize

En door de ‘grens’ van Waarde die de 3-2 van Stijn Dooge zeer onterecht afvlagde ?

Was de ruststand in balans, 2-2

In de rust op het dakterras genieten van een drankje

Remco v/d Berge scoorde na ruim 2 jaar weer een competitiedoelpunt voor S.K.N.W.K. 1 en zette de 3-2 op het scorebord

Uiteindelijk scoorde Waarde 1 ook nog 2x

En eindigde deze wedstrijd in 4-4

Hierna was er tijd voor een drankje

En een visje

Zowel op het dakterras

Maar ook nog beneden

Een nieuw t-shirt, helaas wel met spelfout

?

De visbakkers hadden het er maar druk mee

Geen visje, dan lekker frietjes

De eerste selectie ging ‘s avonds spareribs eten bij Eetcafé De Barbier in Ouwerkerk

Door de prima weersomstandigheden nog lekker op het terras

23 april:

S.K.N.W.K.-jeugd haalt super veel lege flessen op tijdens flessenactie

Vanavond, dinsdag 23 april 2019, is er door onze jeugdspelertjes (en begeleiding) een flessenactie gehouden. In Nieuwerkerk werd huis aan huis gevraagd een de bewoners of ze lege statiegeldflessen wilden doneren aan S.K.N.W.K. Dit alles met het doel om geld op te halen voor de verbouwing van onze kantine.

Nou en de jeugd heeft super goed zijn best gedaan. Er werden maar liefst 920 zogenaamde petflessen opgehaald. Daarnaast ook nog 154 lege bierflesjes (en een kratje). Er werd zelfs ook nog gewoon wat geld gegeven. Alle lege flessen mogen worden ingeleverd bij Jumbo Schot. Hier zijn we natuurlijk erg blij mee.

Bij terugkomst was er voor de jeugd nog wat te drinken en een zakje chips.

Vanaf deze plaats uiteraard een dankwoordje aan alle jeugd die vanavond zo goed hun best hebben gedaan. Ook dank aan trainers/leiders/chauffeurs/ouders die zijn of haar steentje vanavond hebben bijgedragen !!

28 april:

S.K.N.W.K. 2 vraagt op originele manier om op hen te stemmen voor Wedstrijd van je Leven

Speel jij in een heren of dames senioren voetbalteam en wil je dat jouw voetbalwedstrijd live wordt uitgezonden op FOX Sports? FOX Sports en KPN bieden jou met je team de kans om de Wedstrijd van je Leven te spelen.

Meld je team aan en wie weet speel jij op zaterdag 1 juni tegen de oud-profs van FC de Rebellen met o.a. Glenn Helder, John de Wolf en Ricky van den Bergh. De wedstrijd wordt live uitgezonden door FOX Sports, inclusief voor- en nabeschouwing, interviews van Hans Kraaij jr en wedstrijdcommentaar van Koert Westerman! Bovendien verzorgt Radio Veronica de derde helft met de Veronica drive-in show.

Zorg voor leuke, ludieke acties om stemmen te werven, want hoe meer stemmen, hoe groter de kans dat jouw team straks op FOX Sports te zien is.

Ook S.K.N.W.K. 2 heeft zich aangemeld voor deze ludieke actie. Natuurlijk allemaal even stemmen !!

Stem op S.K.N.W.K. 2 via deze link https://www.wvjl2019.nl/stemmen/sknwk-sknwk-2-8198/

Ze hebben dit weekend zelfs een prachtig filmpje gemaakt !!

28 april:

Komende weken nog genoeg te doen bij S.K.N.W.K.

Inmiddels is het vandaag al weer 28 april. Dit betekent dat we de slotfase ingaan van de competitie van het seizoen 2018-2019. Maar er staat nog genoeg op stapel de komende weken. Naast de competitieduels die nog worden gespeeld (de laatste competitiewedstrijden worden zaterdag 25 mei a.s. gespeeld) volgen voor de jeugdteams nog diverse toernooi. Daarnaast zijn er nog diverse andere activiteiten.

Dinsdagavond kan op groot beeldscherm worden gekeken naar de halve finale Champions League tussen Tottenham Hotspur en Ajax.

A.s. vrijdag, 3 mei 2019, wordt bij S.K.N.W.K. het 40+ toernooi gehouden. Aanvang is 19:00 uur. Naast ons eigen 40+ team hebben nog vier andere teams van Schouwen-Duiveland zich al aangemeld. Hopelijk komen er daar nog een paar bij.

Vrijdag 17 mei a.s. is het eveneens op sportpark ‘Het Springer’ de beurt aan de Vrouwen 30+ teams. Diverse teams van Schouwen-Duiveland en Goeree Overflakkee komen dan hun voetbalkunsten vertonen bij S.K.N.W.K.

Een dag later, zaterdag 18 mei 2019, wordt na afloop van de laatste thuiswedstrijd van dit seizoen van S.K.N.W.K. het Eindfeest gehouden. Deze keer als thema S.K.N.W.K. Boom.

Woensdag 22 mei wordt bij M.Z.C. ’11 de finale gehouden van de Penaltybokaal Schouwen-Duiveland. Namens S.K.N.W.K. zullen Dave de Gast (JO9-1), Jurian Otte (JO11-1) en Dani van Vliet (JO12-1/JO13-1) proberen de blauw/zwarte eer hoog te gaan houden. Vanaf deze plaats willen we heel veel succes wensen bij de finale.

Op donderdag 30 mei 2019 (Hemelvaartsdag) wordt op ‘Het Springer’ al weer voor de 40e (!!) keer ons eigen Onderling Toernooi gehouden. Inmiddels al enkele jaren omgedoopt tot het Dokter v/d Zande Toernooi. Uiteraard weer deelname van diverse Ex-S.K.N.W.K.-ers en gastteams. Als afsluiten staat natuurlijk ook weer de bbq gepland.

Een dag later staat het Jeugdkamp op het programma. Dit voor S.K.N.W.K. JO11-1, JO12-1 en JO13-1. En nog een dag later wordt bij S.K.N.W.K. al weer voor de 18e keer het Joachim Glerum Jeugdtoernooi gehouden. Een toernooi voor JO9 en JO11-1 teams. En we hopen dat deze dag nog wordt vervolgd met De Wedstrijd van je Leven voor S.K.N.W.K. 2……..

En dan zijn we er nog niet, want op vrijdag 7 juni a.s. wordt bij ons dan nog het 8e Mini Bedrijven Toernooi gespeeld.

Zoals u kunt zien nog genoeg te beleven bij S.K.N.W.K. Dus we zien u graag op of rond de velden de komende weken !!

30 april:

Zevende aanmelding voor 40+ toernooitje bij S.K.N.W.K. op vrijdag 3 mei a.s. is een feit

Op Schouwen-Duiveland wordt al weer een paar jaar met diverse clubs een 40+ competitie gespeeld. Deze wedstrijden worden afgewerkt op vrijdagavond. Het blijkt een groot succes te zijn. Ook S.K.N.W.K. is al weer een aantal seizoenen met een 40+ team actief op deze toernooitjes. De wedstrijden worden gespeeld met 7 tegen 7 op een half speelveld. Er worden op een wedstrijdavond enkele korte wedstrijdjes gespeeld.

Ook tijdens het huidige seizoen zullen er weer 6 toernooitjes worden gespeeld. Drie voor en drie na de winterstop. Vrijdag, 29 maart 2019, is bij FC De Westhoek te Burgh-Haamstede het 40+ voetbal hervat. Volgende halte is sportpark ‘Het Springer’ in Nieuwerkerk. Daar wordt vrijdag 3 mei a.s. het volgende toernooitje georganiseerd.

Inmiddels is bekend dat aan deze editie uiteraard in ieder geval gastheer S.K.N.W.K. zal deelnemen. Ook Ouwerkerk, Brouwershaven, D.Z.C. ’09, Duiveland, Renesse en W.I.K. ’57 hebben zich aangemeld !!

Hieronder het complete speelschema:

31 augustus 2018 s.v. Renesse
28 september 2018 FC De Westhoek