Jaaroverzicht 2022 van www.sknwk.nl (november)

Nu het jaar 2022 er bijna opzit, willen we toch nog even terug kijken naar het afgelopen jaar. Dit doen we d.m.v. in de laatste weken van dit jaar het jaar 2022 ‘samen te vatten’ met berichten die op de website stonden. Uiteraard gebeurde er veel meer (wilt u alles zien, kunt u via nieuwsarchief alles terugkijken). Vandaag november.

November:

1 november:

Onze website www.sknwk.nl bestaat vandaag al weer 20 jaar !!

Vandaag, dinsdag 1 november 2022, is het al weer 20 jaar geleden dat onze website, www.sknwk.nl, online is gegaan. Wij als redactie van deze website vinden het nog steeds een eer om jullie dagelijks op de hoogte te houden van het reilen en zeilen van onze mooie club, S.K.N.W.K.

Uiteraard willen we iedereen bedanken voor zijn of haar bezoek aan www.sknwk.nl en hopen dat jullie nog vaak een bezoek brengen.

1 november:

Onze website door de jaren heen 2002 – 2022

Zoals al eerder gememoreerd, is onze website www.sknwk.nl vandaag, dinsdag 1 november 2022, exact 20 jaar in de lucht. Een mooi moment om nog eens terug te kijken. We doen dit met wat schermafbeeldingen van onze website door de jaren heen.

Lay out in 2002:

Lay out in 2004:

Lay out in 2005:

Lay out in 2008:

Lay out in 2014:

Lay out in 2016:

Lay out in 2017:

Lay out in 2019:

Lay out in 2022:

2 november:

SponsorKliks levert in september € 83,31 op voor S.K.N.W.K.

Deze maand zullen we als club € 83,31 ontvangen via SponsorKliks !! Dit is de opbrengst van de maand september Iedereen bedankt die heeft meegeholpen door te SponsorKlikken.

Met een simpele klik kan jij S.K.N.W.K. ook gratis sponsoren, het kost jou namelijk niets extra’s!

Kijk op deze link om alle deelnemende winkels te zien:

Wil je zelf de transacties bekijken, dan kan je de SponsorKliks app downloaden of je aanmelden voor de nieuwsbrief op:

Hoe werkt gratis sponsoren?
Heel simpel, als jij via onderstaande link iets koopt, bijvoorbeeld bij BOL, Thuisbezorgd, Coolblue of Booking , dan ontvangt S.K.N.W.K. geld van SponsorKliks. De link bevat namelijk een code om S.K.N.W.K. te herkennen en jij betaalt hetzelfde als je direct naar de webwinkel zou gaan, vandaar “gratis sponsoren”. Je kan ook klikken op de SponsorKliks banner op onze website.

6 november:

Dankwoordje voor Neeltje Jans Mosselen

Gisteren, zaterdag 5 november 2022, zijn er na afloop van de derby S.K.N.W.K. 1 – Bruse Boys 1 mossels gekookt op sportpark ‘Het Springer’. De mosselen waren gesponsord door Neeltje Jans Mosselen waarvoor uiteraard nogmaals hartelijk dank !! Ze waren heerlijk !!

6 november:

Opnieuw geen (doel)punten voor S.K.N.W.K. 1; Bruse Boys wint tamme derby op Het Springer met 0-1

Na de beschamende 6-0 nederlaag vorige week bij Tholense Boys stond dit weekend de derby tegen Bruse Boys op het programma voor S.K.N.W.K. 1. Voor zo’n 300 toeschouwers startte beide ploegen voorzichtig aan de wedstrijd. Bru had wat meer balbezit zonder gevaarlijk te worden en een goed gegroepeerd S.K.N.W.K. wachtte op de momenten om in de counter toe te slaan. Zo ontstond een op het zicht saai spelbeeld en was het wachten op wat spektakel voor de doelen.

S.K.N.W.K.-spits Jarno van Nieuwenhuize was vanaf de rechtse kant twee keer gevaarlijk, maar tot een grote kans kwam het niet. Aan de andere zijde redde S.K.N.W.K.-doelman Daan v/d Cingel knap op een gevaarlijke inzet en werd even later een hoekschop boven Daan tegen de lat gekopt. Verder gebeurde er niet veel en werd de rust bereikt met een logische 0-0 stand.

De tweede helft was nog geen vijf minuten onderweg toen een slippertje van de verder uitstekend keepende Daan v/d Cingel prompt op gelukkige wijze voor Bruse Boys tot een doelpunt werd gepromoveerd 0-1. S.K.N.W.K. dat tot aan die goal weinig had te vrezen van de gasten raakte de draad kwijt en mocht van geluk spreken dat het vizier bij de Bruse gasten niet op scherp stond. Tot drie keer toe kregen de aanvallers van Bruse Boys de bal niet in het doel, maar dat had zeer zeker gekund.

Nadat Robert Padmos in het veld kwam bij de thuisploeg ging S.K.N.W.K. weer wat meer de aanval zoeken en was het twee keer heel dicht bij een doelpunt. Na een mooie aanval over rechts werd een harde voorzet van Jarno van Nieuwenhuize net niet binnen gewerkt. Even later was het de snelle David v/d Broek (die eveneens was ingevallen in de 2e helft) die de bal na een goede actie niet langs Bruse Boys doelman Kenneth Boogerd kon krijgen.

De thuisclub bleef knokken voor een beter resultaat, maar na 5 minuten blessuretijd vond de deze middag uitstekend leidende scheidsrechter Simonse het wel welletjes en floot hij de matige derby tot een einde. Weer geen resultaat voor S.K.N.W.K., maar het balletje moet toch eens een keer goed gaan vallen…..

A.s. zaterdag opnieuw een thuiswedstrijd voor de blauw/zwarten. Deze keer tegen D.V.V. ’09 uit Dirksland. Hopelijk gaat het dan een keer lukken om de drie punten binnen te slepen !!

8 november:

Hoofdtrainer Johnny van Dijke en S.K.N.W.K. gaan aan het eind van dit seizoen uit elkaar

Vanavond is na een gesprek met onze huidige hoofdtrainer besloten dat de wegen van S.K.N.W.K. en Johnny van Dijke zullen gaan scheiden aan het einde van dit seizoen. Johnny is na het succesvolle vorige seizoen (waarin S.K.N.W.K. 1 via de nacompetitie promotie naar de 3e klasse wist af te dwingen) nu bezig aan zijn tweede seizoen bij de blauw/zwarten. Voorafgaand aan de training vanavond zijn ook de spelers en andere stafleden van onze eerste selectie op de hoogte gebracht van dit besluit.

Uiteraard gaan zowel Johnny als de rest van de eerste selectie er nog alles aan doen om dit seizoen samen tot een goed einde te brengen. Voor Johnny lonkt er dus met ingang van het seizoen 2023-2024 een nieuwe uitdaging. Wij als S.K.N.W.K. zullen op zoek gaan naar een nieuwe trainer/coach voor onze eerste selectie voor het nieuwe seizoen.

Bestuur S.K.N.W.K.

10 november:

Vanaf vanavond aanmelden voor de Kerst-Bingo op zaterdag 17 december a.s.

Op zaterdag 21 december 2019 werd in onze kantine voor de 8e keer al weer een Kerst-Bingo gehouden. Daarna liet de 9e editie helaas een aantal jaren op zich wachten i.v.m. corona. En ondanks het grote succes vorig jaar van de online Kerst-Bingo zijn we uiteraard weer voornemens om dit jaar dan toch echt de 9e editie van de Kerst-Bingo in onze kantine te organiseren !!

Deze keer zal het gehouden op zaterdag 17 december a.s.. Deze is zoals gebruikelijk is toegankelijk voor alle seniorenleden (natuurlijk met aanhang), sponsors en vrijwilligers en begint om ca. 14:00 uur. Ook deze keer zijn Jos van Spier en Martijn Neele weer uw ‘Bingo-Masters’.

Om enig idee te krijgen hoeveel mensen we kunnen verwachten, hangt er vanaf vanavond, donderdag 10 november 2022, een inschrijflijst op het mededelingenbord in de kantine. Graag hierop aanmelden !!

13 november:

Aankomend weekend gaat S.K.N.W.K. 3 trainen op de 3e helft

Voor S.K.N.W.K. 3 is er a.s. zaterdag, 19 november 2022, geen wedstrijd gepland door de K.N.V.B. Een mooie gelegenheid om toch ook nog eens te investeren in toch al hun beste helft van het weekend, juist de 3e helft. Ze gaan dit doen middels een avondje in Knipcafé De Barbier in Ouwerkerk. Er wordt een hapje gegeten en er zal ook best wat worden gedronken…………..

Daarnaast is er een heuse Pubquiz. Deze is gemaakt door Shoot en DJ. Zij zijn afgelopen week alvast eventjes polshoogte gaan nemen op het ‘plaats delict’ 😉

Uiteraard moest er ook alvast wat worden voorgeproefd om goed beslagen ten ijs te komen.

We wensen S.K.N.W.K. 3 alvast een hele gezellige avond/nacht toe a.s. vrijdag. Dat het jullie maar mogen smaken 🙂

Hieronder de selectie voor a.s. vrijdag:

🎪Pubquiz 3e
📆 18/11/22
🕰️ Volgt
🪆 DJ & Shoot
🍛 Knipcafé De Barbier (Ouwerkerk)

Selectie:
* EP

15 november:

Inmiddels hebben we ruim 700 volgers op Instagram via SKNWK_official

Inmiddels zitten we al ruim 2 jaar op Instagram. We zijn als club te vinden onder het account SKNWK_official. Ook via dit medium proberen we een ieder op de hoogte te houden van ons prachtige clubje. Het aantal volgers groeit nog steeds gestaag door. We zitten al op meer dan 700 volgers.

15 november:

Sfeerimpressie S.K.N.W.K. van zaterdag 12 november 2022

Afgelopen zaterdag, 12 november 2022, gebeurde er weer voldoende op en rond sportpark ‘Het Springer’ en bij de uitwedstrijden van de S.K.N.W.K.-teams.

Hieronder een sfeerimpressie van zaterdag 12 november 2022 middels wat foto’s:

Op ons eigen sportpark Het Springer begonnen we om 09:30 uur met S.K.N.W.K. JO10-1

Zij speelden tegen FC De Westhoek ’20 JO10-2

Onder schitterende weersomstandigheden

Werd een hele leuke en spannende wedstrijd

Die uiteindelijk terecht eindigde in een 4-4 gelijkspel

Overigens waren zij niet het vroegst, want S.K.N.W.K. JO11-1JM moest al om 08:30 uur voetballen in Bergen op Zoom

Tegenstander was M.O.C. ’17 JO10-5

Helaas bleek de thuisploeg toch wat te sterk voor de blauw/zwarten

Malou Kuijten redde de S.K.N.W.K.-eer nog met een doelpunt

Maar de eindstand was uiteindelijk 6-1

ST D.Z.C. ’09/S.K.N.W.K. JO14-1JM moest in Rilland spelen

Tegen Rillandia JO14-1

Ook hier een spannende wedstrijd

Die in een gelijkspel eindigde

Beide trainers/coaches zagen dat het duel eindigde

In 4-4

Eerst een teamfoto gemaakt van SJO B.D.C./S.K.N.W.K. MO15-1

Daarna de thuiswedstrijd tegen Yerseke MO15-1

Het plezier spat er vanaf 🙂

Onze meiden waren overduidelijk te sterk

Ze scoorden maar liefst 5x

En wonnen de wedstrijd dan ook uiteindelijk met

5-0 !!

‘s Middag om 14:30 uur de derby op sportpark Het Springer tussen S.K.N.W.K. 3 en Duiveland 3

Voor de rust wisten de gasten doelman Niels van Klinken van het 3e maar liefst 3x te kloppen

Gelukkig deed ‘Der Bomber’ (Maurice Pollemans) nog iets terug

Ruststand derhalve 1-3

In de 2e helft ging het allemaal veel beter, want er werd nog een aantal keren gescoord door S.K.N.W.K.

En er werd ook veel beter verdedigd

S.K.N.W.K. kon na de rust maar liefst nog 3x

JUICHEN !!

En Niels pakte nu wel alles 🙂

En dus was er pure blijdschap bij het 3e

Na de 4-3 zege

Op het hoofdveld nog de wedstrijd tussen S.K.N.W.K. 1 en D.V.V. ’09 1

Met zo zou later blijken een prima scheidsrechter deze middag

Pupil v/d Week Naud v/d Linde had een top middag

S.K.N.W.K. 1 speelde een prima eerste helft met volop kansen

Maar helaas waren al deze mogelijkheden

Niet aan ons besteed

Helaas nog voor de rust het dekspel op de neus, 0-1

En na de thee was de eerste grote kans ook weer voor S.K.N.W.K. 1

Maar helaas zat het niet mee

En uit de tegenaanval gebeurde dit

0-2 voor D.V.V. ’09

En niet veel later een overtreding in de 16 meter van Stefan Vermeer

Dit betekende zijn 2e gele kaart en dus kon hij met een rode kaart

Inrukken

Met een man minder was dit uiteindelijk het eindresultaat 🙁

S.K.N.W.K. JO19-1 won de uitwwedstrijd bij Kogelvangers JO19-1 met maar liefst 0-5

Na afloop van de thuiswedstrijden van S.K.N.W.K. 1 en 3 nog een verloting

In een overigens gezellige en drukke kantine

Werden er een aantal mooie prijzen verloot

De winst in de derby van het 3e werd nog lang gevierd

Eerst bij Ban

En uiteindelijk ook nog in

Goes

Een van de spelers van het 3e haalde zelfs nog teletekst de volgende dag toen hij ging uitkateren op het strand 😉

18 november:

Vanavond vanaf 19:30 uur maar liefst 8 teams actief tijdens 40+ toernooitje op sportpark Het Springer

Na enkele jaren afwezigheid is dit seizoen op Schouwen-Duiveland het 40+ voetbal weer hervat. Deze wedstrijden worden afgewerkt op vrijdagavond. Ook S.K.N.W.K. is met een 40+ team actief op deze toernooitjes. De wedstrijden worden gespeeld met 7 tegen 7 op een half speelveld. Er worden op een wedstrijdavond enkele korte wedstrijdjes gespeeld.

Vanavond, vrijdag 18 november 2022, staat het laatste toernooitje van 2022 gepland. Dit wordt georganiseerd op ons eigen sportpark Het Springer. Uiteindelijk zijn er 8 teams die zich voor deze editie hebben aangemeld. Naast ons eigen 40+ team zullen ook Duiveland, M.Z.C. ’11, ASV Brouwershaven, D.Z.C. ’09, W.I.K. ’57, Renesse en Ouwerkerk aanwezig zijn vanavond.

Hieronder het speelschema voor morgenavond:

Hieronder het complete schema voor het 40+ voetbal dit seizoen:

Schema najaar 2022:

16-sep D.Z.C. ’09
21-okt Brouwershaven
18-nov S.K.N.W.K.

Schema voorjaar 2023:

31-mrt M.Z.C. ’11
21-apr W.I.K. ’57
29-jun Duiveland

19 november:

Vrouwen 30+ toernooi bij D.B.G.C. afgelast

Het 30+ toernooi voor vrouwen dat voor gisteren, vrijdag 18 november 2022, gepland stond, is helaas afgelast. De weers- en veldomstandigheden hebben roet in het eten gegooid.

19 november:

40+ voetbal laat zich niet uit het veld slaan door ‘beetje’ regen op sportpark Het Springer

Voor de derde keer dit seizoen werd er gisteren, vrijdag 18 november 2022, weer 40+ voetbal gespeeld op Schouwen-Duiveland. Was het de vorige twee maanden respectievelijk bij D.Z.C. ’09 (september) en ASV Brouwershaven (oktober), deze keer was het de beurt aan S.K.N.W.K. Uiteindelijk hadden 8 teams zich aangemeld voor deze editie.

Helaas bleken de weersgoden ons minder goed gezind deze avond (overigens kun je dit ook best verwachten in november). Maar niet getreurd, want het nieuwe kunstgrasveld bij S.K.N.W.K. bleef ondanks de vele regenval van gisteren prima bespeelbaar. Helaas meldde een kleine 2 uur voor de start van het toernooi Ouwerkerk zich nog wel af. Maar met wat medewerking van de overige teams (die een extra wedstrijdje speelden) kwam iedereen (behalve gastheer S.K.N.W.K.) uiteindelijk aan minimaal 3 wedstrijden.

Tussen 19:30 uur en 21:15 uur werd er uiteindelijk gewoon heerlijk gevoetbald. Na het laatste fluitsignaal konden de douches worden opgezocht en was het tijd voor een hele gezellig en lang drukke 3e helft in onze kantine.

Dank aan alle deelnemers gisteren. Speciaal dank aan Corien, Sonja en Toon die de hele avond alle aanwezigen hebben bediend van achter de bar en uit de keuken. We kijken terug op een zeer geslaagd avondje 40+ voetbal. Nu is het winterstop voor de 40+-ers. In maart van 2023 wordt het 40+ voetbal weer hervat !!

Hieronder het complete speelschema van het 40+ voetbal dit seizoen:

Schema najaar 2022:

16-sep D.Z.C. ’09
21-okt Brouwershaven
18-nov S.K.N.W.K.

Schema voorjaar 2023:

31-mrt M.Z.C. ’11
21-apr W.I.K. ’57
29-jun Duiveland

S.K.N.W.K. 3 beleeft topavondje tijdens etentje en pubquiz

Dit weekend geen voetbal voor S.K.N.W.K. 3, maar niet getreurd. Uiteraard zochten ze naar een oplossing om toch bij elkaar te komen. Ze deden dit door een gezellig avondje afgelopen vrijdag, 18 november j.l. In Ouwerkerk was een speciaal zaaltje vrij voor ‘dit gespuis’. Daar wordt onder het genot vanaf een drankje vanaf 18:00 uur een avondje ‘teambuilding’ gedaan.

Ze begonnen met een drankje en dit zou de hele avond het geval blijven. Ook werd er heerlijk gegeten. Shoot en DJ hadden daarnaast een geweldige quiz in elkaar gezet en werd er dus vooral heel veel gelachen. Iets na 23:00 uur sloten de deuren van Eetcafé De Barbier. De ‘diehards’ zetten snel koers richting Nieuwerkerk om naar onze eigen kantine te gaan, want daar was het nog heel lang druk en gezellig vanwege het 40+ toernooitje.

Toen het daar rond 01:30 uur ook einde oefening was, waren er nog een aantal die nog niet verzadigd waren. Die gingen alsnog eventjes richting ‘Ban’ voor een afzakkertje. Het was een zeer geslaagde avond.

Hieronder een sfeerimpressie van afgelopen vrijdag middels wat foto’s (let niet teveel op de volgorde van de foto’s 😉  ):

20 november:

A.s. vrijdag, 25 november 2022, kantine vanaf 16:00 uur i.v.m. WK-wedstrijd Nederlands Elftal tegen Ecuador (op groot scherm)

Vandaag, zondag 20 november 2022, begint het WK-voetbal. Voor het Nederlands Elftal staat morgen, maandag 21 november 2022, de eerste wedstrijd gepland (tegen Senegal om 17:00 uur). Het tweede duel op het Wereld Kampioenschap voor Oranje is op vrijdag 25 november a.s. tegen Ecuador. De aftrap van dit duel is eveneens om 17:00 uur.

Om het aankomende weekend goed te beginnen en uiteraard om Oranje te steunen, zullen we deze tweede wedstrijd (dus a.s. vrijdag, 25 november 2022) op groot beeldscherm kijken in de kantine. Toon v/d Berge en Martijn Neele zullen achter de bar staan. De kantine is open vanaf 16:00 uur. Uiteraard verwachten we je wel als je komt in het Oranje !!

Sfeerimpressie van zaterdag 19 november 2022

Gisteren, zaterdag 19 november 2022, gebeurde er weer voldoende op en rond sportpark ‘Het Springer’ en bij de uitwedstrijden van de S.K.N.W.K.-teams.

Hieronder een sfeerimpressie van zaterdag 19 november 2022 middels wat foto’s:

Een gezellige vrijdagavond bij 40+ op ons eigen sportpark Het Springer die overging in de zaterdagochtend 😉

Ook S.K.N.W.K. 3 deed een duit in het zakje na afloop van hun teamuitje kwam er nog een select gezelschap naar de kantine

Het werd uiteindelijk een hele

Lange nacht 🙂

Het spits werd zaterdagochtend afgebeten door JO10-1

Om 09:15 uur moesten zij aantreden in Bruinisse tegen SJO B.D.C. JO10-3

De punten werden uiteindelijk eerlijk verdeeld

Eindstand was 4-4

Op Het Springer begonnen we een kwartietje later, dus om 09:30 uur

S.K.N.W.K. JO11-1JM moest daar als eerste spelen

Tegenstander van de blauw/zwarten was Steenbergen JO11-1

Ondanks de nederlaag voor S.K.N.W.K. JO11-1JM

Was het toch een hele leuke en gelijk opgaande wedstrijd

Wij wisten zelf 2x te scoren

De tegenstander zelfs 7x

Maar toch hadden de S.K.N.W.K.-supporters genoten 🙂

Om 10:00 uur was het beurt aan onze allerkleinsten

Toen moest S.K.N.W.K. JO7-1 namelijk spelen

Tegenstander was Brouwershaven JO7-1

Het was een hele leuke wedstrijd

Maar vooral ook heel koud

En daarom in de 2e helft een iets ander beeld

Ze hadden namelijk allemaal extra kleding aangetrokken

Ook gelijk Oranje steunen 😉

En onze blauw/zwarte Oranje hemden gaven het goede voorbeeld 🙂

Want uiteindelijk wisten ze maar liefst 8x te scoren

Tegenstander Brouwershaven maakte 2 doelpunten

Eindstand dus 8-2

Hierna was het de beurt aan S.K.N.W.K. JO17-1

Tegenstander was M.O.C. ’17 JO17-3

Een leuke en spannende wedstrijd

De punten zouden in Nieuwerkerk blijven

Want de eindstand was

Zagen ook de trainers Thomas en Joerie

2-1 in het voordeel van onze JO17-1

Op verzoek van D.B.G.C.

Werd voorafgaand aan de wedstrijd van S.K.N.W.K. JO19-1

Eerst een minuut stilte gehouden i.v.m. een overlijden

Daarna was er ook hier een hele spannende wedstrijd

Na een 1-1 tussenstand

Kon het nog alle kanten op gaan

Maar uiteindelijk

Vond Jan-Kees Giljam het wel genoeg

Hij omspeelde de doelman van D.B.G.C. JO19-1

En schoot zo zou uiteindelijk blijken de winnende treffer binnen; eindstand 2-1

In de app bij het 3e na de vrijdagavond oogstte hij heel veel respect 😉

S.K.N.W.K. 1 speelde in Bergen op Zoom

Op het kunstgrasveld bij M.O.C. ’17 1 de 8e competitiewedstrijd dit seizoen

De blauw/zwarten vochten hard, maar konden niet voorkomen

Dat de thuisploeg binnen een paar minuten na de aftrap al wist te scoren

En vlak voor de rust, al ruim in blessuretijd, voor de 2e keer konden juichen

En gelijk na rust ook nog de 3-0

Ze knokten er hard voor

Scoorden zelfs nog een eretreffer

Maar daar zou het bij blijven; eindstand was 3-1

22 november:

S.K.N.W.K. 1 tankt vertrouwen na prima oefenwedstrijd tegen R.C.S. 1

Onze eerste selectie speelde vanavond op ons eigen sportpark Het Springer een oefenwedstrijd. Tegenstander was 2e klasser R.C.S. 1 uit Oost-Souburg. Deze club staat dit seizoen onder leiding van oud S.K.N.W.K. 1-trainer Ralph Zegers. Het werd een leuke oefenwedstrijd tussen twee voetballende ploegen.

S.K.N.W.K. 1 startte prima aan de wedstrijd en kreeg ook diverse kansen om de score te openen. Maar ook nu bleek het grote manco, scoren. En dan doet de tegenstander het wel. Geheel onnodig lieten ‘we’ ze zelfs voor de rust nog uitlopen naar een 0-3 tussenstand.

Maar de blauw/zwarten gingen niet bij de pakken neer zitten. In de 2e helft werden er prima aanvallen op de mat gelegd en wisten ze zelfs 3x te scoren !! Het was drie keer Jarno van Nieuwenhuize die de stand dus in evenwicht wist te brengen. Dit was ook de eindstand.

Een hele leuke oefenwedstrijd met een prima resultaat. Hopelijk biedt dit ons eerste elftal wat aanknopingspunten en vertrouwen die dan mee kunnen worden genomen naar het restant van de competitie. A.s. zaterdag is S.K.N.W.K. 1 vrij en daarna volgen voor de winterstop nog twee competitieduels tegen respectievelijk Kogelvangers (uit) en Z.S.C. ’62 (thuis). Het zou zo lekker zijn als één van deze twee eens kon worden gewonnen !!

23 november:

Nuttige informatieavond m.b.t. Multifunctionele Speelkooi op sportpark Het Springer

In samenspraak met de gemeente Schouwen-Duiveland, dorpsraad, SMWO, basisscholen en diverse stichtingen en verenigingen in Nieuwerkerk is het plan ontstaan om op het sportpark van S.K.N.W.K. een multifunctionele speelkooi te realiseren voor alle jeugd uit Nieuwerkerk! Hiermee willen we een voorziening creëren voor de oudere jeugd in Nieuwerkerk om elkaar te ontmoeten en samen te sporten, maar ook een plek waar de basisscholen hun gymlessen kunnen verzorgen.

Vanavond, woensdag 23 november 2022, was er in Appartementencomplex Steenzwaenshof (ook vanaf deze plaats nog dank voor de gastvrijheid) een informatieavond. Tijdens de avond werden de aanwezigen geïnformeerd over de concrete plannen en was er uiteraard de gelegenheid tot het stellen van vragen.

Na zo’n uur was deze informatieavond ten einde. We kunnen terug kijken op een nuttige bijeenkomst. De plannen zullen nu verder worden uitgewerkt.

25 november:

Barretje vol in de kantine tijdens WK-wedstrijd Nederland – Ecuador

Vanavond hebben we met ‘een select’ gezelschap in de kantine gekeken naar de 2e wedstrijd van het Nederlands Elftal op het WK 2022 in Qatar. Om 16:00 uur was de kantine geopend. Uiteindelijk was het een heel teleurstellende wedstrijd (1-1 gelijkspel) die we met een barretje vol hebben gekeken. Dit alles uiteraard onder het genot van een hapje en een drankje.

Dank aan alle aanwezigen en aan Chris en Toon voor het verzorgen van het natje en droogje deze avond.

26 november:

Blauw/zwarte groeten: Amy en Cecile vanuit Düsseldorf (Duitsland)

Trouwe supporters van S.K.N.W.K. 1 én 3 Amy Westerbeke en Cecile v/d Velde waren gezellig naar de Kerstmarkt in Düsseldorf (Duitsland). De dames hadden de moeite genomen om de S.K.N.W.K.-sjaal mee te nemen om zodoende iedereen de blauw/zwarte groeten te doen.

27 november:

Heerlijke lunch voor eerste selectie in Eetcafé De Banjaard

Gisteren geen wedstrijd voor S.K.N.W.K. 1. Omdat de 3e klas B uit 13 ploegen bestaat dit seizoen was onze 1e selectie gisteren vrij. Afgelopen dinsdagavond werd daarom al een oefenduel gespeeld tegen 2e klasser R.C.S. 1 (eindstand 3-3). Gisteren werd er een uurtje getraind (gezamenlijk met de JO19-1).

Aansluitend ging S.K.N.W.K. 1 lunchen in Zierikzee bij Eetcafé de Banjaard. Ze hebben heerlijk gegeten. Uiteraard ontvingen we nog wat foto’s van deze lunch.

29 november:

A.s. zaterdag, 3 december 2022, opnieuw Nederlands Elftal kijken in de kantine

Nu Nederland zich heeft geplaatst als groepswinnaar op het WK 2022 in Qatar voor de volgende ronde staat de volgende wedstrijd op het programma. Deze wordt gespeeld a.s. zaterdag, 3 december 2022. Aanvang van deze achtste finale is 16:00 uur.

Uiteraard is dit ‘gewoon’ een voetbaldag voor S.K.N.W.K. Echter er wordt op dit moment overleg gevoerd met de diverse tegenstanders, om de wedstrijden van S.K.N.W.K. 1 en 3 (van 14:30 uur) te vervroegen zodat iedereen in staat is deze wedstrijd te bekijken.

Het zou leuk zijn als we dit opnieuw (net als afgelopen vrijdag) in onze eigen kantine kunnen doen !! De kantine is i.v.m. de wedstrijden de gehele dag geopend (zoals gebruikelijk is tot 20:00 uur) en om 16:00 uur kan dus de wedstrijd van het Nederlands Elftal worden bekeken in de kantine. Het verhoogt de feestvreugde uiteraard als we weer in ORANJE kledij komen !! Tot zaterdag !!

30 november:

Aftrap competitiewedstrijd Kogelvangers 1 – S.K.N.W.K. 1 is om 13:00 uur

De competitiewedstrijd Kogelvangers 1 – S.K.N.W.K. van a.s. zaterdag, 3 december 2022, heeft een gewijzigde aanvangstijd. De wedstrijd begint al om 13:00 uur (i.p.v. 14:30 uur). Dit is uiteraard het geval, omdat a.s. zaterdagmiddag om 16:00 uur het Nederlands Elftal speelt op het WK en iedereen dus op tijd klaar kan zijn om voor de buis te zitten.

30 november:

A.s. vrijdag, 2 december 2022, Sinterklaasfeest S.K.N.W.K. voor JO7-1 en JO9-1

Ook dit jaar heeft Sinterklaas besloten om een bezoekje te brengen aan onze voetbalclub S.K.N.W.K. Wij willen hier graag met de spelertjes van JO7-1 en JO9-1 een feestje van maken op vrijdag 2 december a.s. van 17:00 tot ongeveer 19:00. Voor eten wordt gezorgd.

We hopen dat jullie allemaal kunnen komen, graag in voetbal kleding. Neem je voetbal schoenen mee.

Mocht je niet kunnen komen, graag afmelden bij je trainer.

Hopelijk tot 2 december !