Bijzondere en nuttige Algemene Ledenvergadering S.K.N.W.K.

qrf

Gisteren, vrijdag 21 mei 2021, werd weer de jaarlijkse ledenvergadering van S.K.N.W.K. gehouden. Vanwege alle coronabeperkingen werd het een bijzondere vergadering, want voor het eerst konden we dit nu niet in onze kantine doen, maar werd de vergadering online gehouden. Iets na 19:30 uur werd de vergadering geopend door voorzitter Robbert v/d Zande.

De ‘opkomst’ was wel een beetje hetzelfde als met een ‘fysieke’ vergadering. In totaal hadden 25 personen de moeite genomen deze vergadering bij te wonen vanuit eigen huis. Een enkeling had zich keurig afgemeld bij het bestuur. Het werd een zeer nuttige vergadering waarin diverse zaken zijn besproken. Zo kwam o.a. onze verbouwing van de kantine voorbij, maar is ook het vrijwilligersbeleid binnen onze club uitvoerig besproken.

Bij Agendapunt 8 waren de bestuursleden Frank Boere (secretaris) en Lisette Kiesenberg (jeugdzaken) aftredend en herkiesbaar. Omdat er geen tegenkandidaten waren, werden zij unaniem herkozen. Tot slot was er nog een rondvraag. Deze was deze keer kort, maar krachtig.

Ruim een uur en een kwartier na de opening van de vergadering werd de vergadering gesloten en werd een ieder bedankt voor zijn of haar inbreng. We hopen met z’n allen dat de volgende ALV weer gewoon op de normale manier kan worden gehouden.